ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار ما نوشت:


امام جمعه ششتمد/ مراسم دهه محرم باید باعث افزایش معرفت دینی شود


سبزوارما:امام جمعه ششتمد گفت :مراسم و برنامه های دهه محرم باید سبب افزایش معرفت شود.

به گزارش سبزوارما به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در جمع اعضای هیات های مذهبی ششتمد بر کمی و کیفی کردن مراسم ایام محرم تاکید کرد.
وی افزود: خادمین هیات های مذهبی بایستی تلاش کنند تا مراسم و برنامه های دهه محرم با خروجی مناسبی همراه باشد.
وی ادامه داد: برنامه های دهه محرم باید افزایش معرفت دینی شرکت کنندگان را در بر داشته باشد.
حجت الاسلام ثباتی مقدم افزود: مسوولان هیات ها تلاش کنند که در کارها اخلاص وجود داشته باشد ، زیرا اگر فعالیت ها همراه با اخلاص باشد دارای ارزش فراوانی است.
امام جمعه ششتمد گفت: از متون مناسب برای مداحی ها استفاده شود و از اختلافات و شکاف در مراسم به شدت پرهیز شود که از آسیب های جدی مراسم دهه محرم است.
حجت الاسلام ثباتی مقدم ادامه داد: عزاداری سیدالشهدا هر روز پررنگ تر از قبل برگزار می شود و این نشانه حدیث پیامبر اسلام (ص) می باشد که فرمود خداوند از شهادت سیدالشهدا حرارتی در دلهای مؤمنین ایجاد کرده که هرگز خاموش نمی شود.
امام جمعه ششتمد ادامه داد: این عشق و علاقه و حرارت امروز به کشورهای دیگر نیز رسوخ کرده و برخی از بزرگان این کشورها به عظمت حادثه عظیم عاشورا و اسلام نیز پی برده اند.
وی اظهار داشت: رمز ماندگاری و سربلندی شیعه به لطف عاشورا ، مهدویت و مرجعیت است و باید تمام تلاش خود را در حفظ این سه رکن به کار ببندیم.
امام جمعه ششتمد ادامه داد: دشمن هر چه تلاش کرد که کربلا را از ما بگیرد نتوانست و حال تلاش خود را در تغییر مسیر آغاز کرده و باید ما متوجه باشیم که انحراف ها در عزاداری ها ما رسوخ نکند و بر عزاداری به نحوی که دین سفارش کرده عمل کنیم.
مسوول هیأت عاشقان ثارالله ششتمد نیز به نمایندگی از اعضای هیات های ششتمدگزارشی از مراسم دهه محرم ارایه کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد