ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

روزنامه قدس نوشت:


شهردار: تاوان سهل انگارىمسؤولان قبلى شهردارى ششتمد را مردم مى پردازند


روزنامه قدس 91/8/15

سبزوار- خبرنگار قدس: شهردار شهرستان ششتمد گفت: این شهردارى با سابقه فعالیت 12 ساله متأسفانه در حوزه عمرانى عملکرد قابل قبولى نداشته است.

محمدرضا قلعه نویى افزود: ضعف واحد عمران شهردارى در طول این سالها بسیار مشهود است و اکنون ادامه کار با روند موجود بسیار سخت مى باشد و این بى برنامه بودن باعث شده خسارت سنگینى به شهر ششتمد وارد شود.

وى ادامه داد: میدانهاى متعددى در سطح شهر ششتمد اجرا شده که هیچکدام داراى نقشه و معیارهاى فنى نیست، احداث آیلند بلوارها بدون نقشه اجرایى بوده و اکنون با مشکلات متعددى روبروست.

شهردار ششتمد تصریح کرد: بسیارى از معابر غیر ضرورى در حاشیه شهر آسفالت شده که باعث افزایش قیمت زمینهاى موات شده، در حالیکه با گذشت 12 سال هنوز بسیارى از معابر سطح شهر ششتمد آسفالت نشده است.

سومین شهردار ششتمد یادآور شد: در بسیارى از نقاط شهر که تعریض معابر صورت گرفته اکنون نیازمند تعریض مجدد با همان نقش ههاى قبلى است و انجام مجدد تعریض و اصلاح این نقاط بسیار هزینه بر خواهد بود.

شهردار ششتمد خاطر نشان کرد: نظارت بر شهردارى ششتمد گویا وجود نداشته و یا اگر هم بوده در چارچوب ادارى حل شده و حال دود این بى تفاوت ىها باید به چشم مردم ششتمد برود.

قلعه نویى در عین حال گفت: شهردارى نهادى است که بسیارى از درآمدهاى خود را از مردم دریافت مى کند و انجام اینگونه پروژه ها و هزینه کردن از جیب مردم باید با دقت بیشترى انجام بگبرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد