ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

فرهنگ سبزوار نوشت:


احداث اردوگاه دانش آموزی در ششتمد ضروری است


بخشدار و رییس شورای آموزش و پرورش ششتمد گفت: ساخت اردوگاه دانش آموزی در این منطقه یک ضرورت است.

 به نقل از ایرنا ،مهدی ترمئی امروز در جمع مسوولان ششتمد افزود: ششتمد در سفر دوم هیات دولت به خراسان رضوی به عنوان منطقه نمونه گردشگری انتخاب و معرفی شده و این به دلیل جاذبه های گردشگری متعدد این منطقه است.

وی ادامه داد: یکی از این نقاط منطقه نمونه گردشگری روستای کیذقان با طبیعتی بسیار زیبا و بکر که دارای راه ارتباطی مناسب و آب و هوایی بسیار ایده آل می باشد.

وی گفت: اداره آموزش و پرورش ششتمد خوشبختانه در این روستا اماکنی را در مجاورت همدیگر از گذشته در تملک خود دارد و با ایده ای مناسب پیگیر ایجاد اردوگاه در این روستای تاریخی است.

رییس شورای آموزش و پرورش ششتمد افزود: مجموعه اداری شورای آموزش و پرورش آمادگی دارد تا پیگیری لازم جهت مهیا نمودن زیرساختهای مورد نیاز این اردوگاه را انجام دهد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد نیز گفت: وجود دانش آموزان در شش خوابگاه شبانه روزی در شهر ششتمد و لزوم پرکردن اوقات فراغت این دانش آموزان و سایر دانش آموزان منطقه ایجاد این اردوگاه را ضروری تر می سازد.

شعبان افضلی نیا افزود: در سال گذشته از محل اعتبارات داخلی مبلغی را برای مرمت این مکان اختصاص داده ایم و امسال نیز آمادگی داریم که این مکان را جهت اردوهای دانش آموزی منطقه آماده سازیم.

وی ادامه داد: فاصله نزدیک این مکان به ششتمد و کاهش هزینه های رفت و آمد می تواند یک از توجیهات مناسب این فعالیت باشد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد گفت: البته در صورت اختصاص اعتبار مناسب و توسعه ، این اردوگاه می تواند برای دانش آموزان شهرستانهای مجاور همچون سبزوار نیز مورد استفاد قرار گیرد.

افضلی نیا اظهار داشت : البته برای آزادسازی زمین و أخذ مجوزهای لازم استانی نیز پیگیریهای انجام شده که امیدواریم این مهم هر چه سریعتر محقق گردد.

روستای تاریخی کیذقان در ۱۰کیلومتری ششتمد واقع شده و کهن ترین موجود زنده خراسان چنار کیذقان در این روستا به حیات خود ادامه می دهد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد