ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

خبرگزاری فارس نوشت:


بخشدار ششتمد:
هیچ مانعی برای استقرار فرمانداری ششتمد وجود ندارد

نسخه چاپیارسال به دوستان

خبرگزاری فارس: با گذشت زمانی حدود شش ماه از سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی و مصوبه ارتقای ششتمد به شهرستان نگرانی از اجرا نشدن این مصوبه در بین مردم ششتمد به وجود آمده است.

خبرگزاری فارس: هیچ مانعی برای استقرار فرمانداری ششتمد وجود ندارد

بخشدار ششتمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: امور مربوط به ارتقای بخش ششتمد به شهرستان و استقرار فرمانداری در حال پیگیری است و مردم ششتمد هیچ نگرانی از بابت این موضوع نباید داشته باشند.

مهدی ترمئی افزود: مسئولان استان و شهرستان به خوبی پیگیر این موضوع هستند و هیچ مانعی نیز در راه اجرای این مصوبه وجود ندارد.

وی ادامه داد: این طرح مراحل شهرستانی و استانی خود را در گذشته طی کرده و از وزارت کشور نیز به کمیسیون مربوطه در هیئت دولت رفته است و بی‌شک در آینده نزدیک به دولت محترم جهت ابلاغ ارسال می‌شود.

بخشدار ششتمد یادآور شد: خوشبختانه فضای خوب ششتمد با حضور امام جمعه در این شهر مطلوب‌تر شده و زیرساخت‌های استقرار شهرستان در این منطقه به همت مردم و مسئولان مهیا است.

ترمئی تصریح کرد: سایت اداری، ساختمان فرمانداری و سایر موارد ضروری اولیه آماده است و هر موردی هم که نیاز باشد به همت شوراهای اسلامی و مردم در کمترین زمان ممکن مهیا می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد