ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:


امام جمعه ششتمد :
بهشت در گرو ایمان و عمل صالح است.

خطیب جمعه ششتمد گفت :بهشت در گرو ایمان و عمل صالح است و ایمان چهار رکن دارد : اول رضا به قضای الهی . دوم توکل به خدا سوم واگذاری کارها به خدا و چهارم تسلیم امر خدا بودن.
به گزارش سبزوارنیوز ، نماز جمعه این هفته ششتمد با حضور مردم مومن و متدین ششتمد در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.
حجة الاسلام ثباتی مقدم در خطبه اول نماز جمعه  ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی به اسباب ورود به بهشت ارائه داشت و گفت : بهشت در گرو ایمان و عمل صالح است و ایمان چهار رکن دارد : اول رضا به قضای الهی . دوم توکل به خدا سوم واگذاری کارها به خدا و چهارم تسلیم امر خدا بودن.
خطیب جمعه ششتمد در خطبه دوم ضمن تسلیت شهادت حضرت جواد الائمه(ع) به فعالیت های سیاسی آن حضرت اشاره کرد اظهار داشت : امام پنجم علاوه بر تاسیس دانشگاه بزرگ شیعه در عرصه سیاسی هم به مبارزه با اسرائیلیات ،مبارزه و مقابله با دسبگاه جور و تبلیغ جایگاه اهل بیت پرداخت.
در ادامه ایشان به سالروز شهادت مسلم بن عقیل اشاره داشت و افزود : مسلم بن عقیل در عرصه های گوناگون همراه ولایت بود در جنگ صفین در کنار امام علی (ع) مردانه جنگید و سفیر و مورد اعتماد حضرت سیدالشهدا (ع) به سوی مردم کوفه بود و امام حسین (ع) پس از شنیدن خبر شهادتش در حقش دعا نمود.
امام جمعه ششتمد در ادامه خطبه دوم به عید عرفه اشاره کرد و فرازهایی از دعای عرفه را قرائت نمود.
وی در پایان به سخنان رهبری در خراسان شمالی اشاره کرد که رهبر معظم انقلاب فرمودند : ما در رابطه با پیشرفت در بخش ابزاری علی رغم همه فشارها پیشرفت خوبی داشته ایم ولی در بخش اصلی این پیشرفت رضایت بخش نیست.
فرهنگ کار اجتماعی ضعیف،صلهخ رحم ضعیف، فرهنگ رانندگی غلط،قانون گریزی، ضعف وجدان کاری و امثال آنها که ما اگر در بخش دوم پیشرفت نکنیم بخش اول نمی تواند ما را رستگار کندآنگونه که در غرب است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد