ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

پایگاه اطلاع رسانی شهرداریها نوشت:


شهردار:

28 کیلومتر از معابر ششتمد در سال 91 تعریض و بازگشایی شده است

شهردار ششتمد از تعریض و بازگشایی 28 کیلومتر از خیابان های شهر در سال 91 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، مهندس محمدرضا قلعه نوی مهمترین اولویت این شهرداری در سال 91 را تعریض و بازگشایی معابر اعلام کرد و گفت: با توجه به باقی ماندن بافت روستایی شهر ششتمد، فرهنگ سازی عمومی در مورد عقب نشینی و تعریض معابر در دستور کار شهرداری قرار دارد.
وی افزود: بر همین اساس از ابتدای تابستان امسال 50 مورد توافق با مالکان برای تحصیل حریم انجام شد که تاکنون 65 درصد از این توافقات عملی شده و بقیه نیز تا آخر ماه محقق خواهد شد و این در حالی است که در سال 90 تنها 15 توافق صورت گرفت و فقط 5 درصد از آنها عملی شد.
شهردار ششتمد اظهار داشت: تعریض و توسعه 28 کیلومتر از خیابان های شهر طبق برنامه زمان بندی تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
قلعه نوی در ادامه از نهضت پیاده روسازی خیابان های این شهر در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به بافت روستایی حاکم این در شهر هیچ یک از خیابان های شهر دارای پیاده رو نیست بر همین اساس پس از تعریض معابر و بازگشایی مدارس، اولین اولویت شهرداری در سال جاری نهضت پیاده رو سازی و جدول گذاری است.
وی تفزود: در این طرح پیاده روهای حدود 50 کیلومتر از خیابان های شهر انجام می شود که امیدواریم این پروژه نیز همزمان با تعریض و بازگشایی خیابان ها تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد