ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

صبح سبزوار نوشت:


دست های پشت پرده نمی گذارند ششتمد پیشرفت کند


جلسه شورای اداری ششتمد با حضور امام جمعه و مسئولین در سالن اجتماعات بخشداری ششتمد برگزار گردید.

به گزارش صبح سبزوار، امام جمعه ششتمد در جمع مسئولین ششتمد گفت: در اولین جلسه شورای اداری لازم دانستم که موضوع اخلاق مدیریت را برای مجموعه مدیران مطرح نمایم و انشاء الله این سلسه بحث ها با همراهی مسئولین ادارات ادامه یابد.

حضرت حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: اخلاق را می توان در دو دسته اخلاق عمومی و اخلاق صنفی تقسیم بندی کرد.

وی ادامه داد: اخلاق عمومی که شامل شناخت فضائل و رذائل و آراستگی به فضائل و پیراستگی از رزائل است و اخلاقی صنفی که در قشرهای مختلف ویژگی و برجستگی خاصی دارد.

امام جمعه ششتمد تصریح کرد: داشتن عدل بعنوان یک صفت اخلاقی برای همه خوبست ولی برای مسئولین مهم تر و با ارزش تر است و عدل بعنوان اخلاق عمومی شمرده می شود و برای مسئولین یک خصلت اخلاق صنفی محسوب می شود.

وی گفت: سخاوت برای اغنیاء ، صبر برای فقراء ، توبه برای جوانان و حیاء برای زنان یک اخلاق صنفی محسوب می شود.

شهردار ششتمد نیز در این جلسه از افزایش ۱۰۰% بودجه شهرداری در سال جاری خبر داد و گت: تا کنون بیش از ۴۰% بودجه سال جاری محقق شده که امیدواریم مابقی این بودجه نیز تا پایان سال مالی محقق گردد.

محمدرضا قلعه نوی افزود: با توجه به اینکه شهرداری ها یک نهاد مردمی هستند و اگر مردم پای کار نباشند یقیناً شهرداری ها نمی توانند کاری را از پیش ببرند و توفیقات حاصل مجموعه شهرداری حاصل همراهی همه شهروندان است.

وی ادامه داد: طی ۴۵روز ۶۰مورد توافق تخریب و بازگشائی در سطح شهر ششتمد صورت گرفته که نشان از همراهی وهمکاری مدیران شهرستان و مردم خوب ششتمد است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد نیز در این جلسه گفت: تعامل بین ادارات ششتمد وجود ندارد و این برای منطقه ما خوب نیست و دست های پشت پرده نمی گذارند ششتمد پیشرفت نماید.

شعبان افضلی نیا افزود: منطقه ششتمد در سال گذشته در حوزه های مختلف توفیقات متعددی داشته است که می توان به راهیابی گروه تئاتر دانش آموزی منطقه ششتمد بعنوان نماینده استان خراسان رضوی به مرحله فینال کشوری اشاره کرد که امیدواریم باکسب رتبه در این مرحله نماینده شایسته ای برای استان باشیم.

بخشدار ششتمد نیز در این جلسه گفت: روابط بین ادارات ششتمد بسیار صمیمی است و تعامل ادارات با همدیگر از نظر بخشداری رضایت بخش است.

مهدی ترمئی افزود: اگر چنانچه آموزش و پرورش با اداره ای تعامل مثبت ندارد به سایر ادارات این موضوع را تعمیم ندهد.

وی ادامه داد: اگر تعامل ادارات ششتمد نبود بسیاری از توفیقات امروز را نداشتیم و بسیاری از اتفاقات مثبت امروز در ششتمد صورت نمی گرفت.

بخشدار ششتمد اظهار داشت: این عبارت که بگوئیم دستهای پشت پرده نمی گذارند ششتمد پیشرفت کنند اصلاً مناسب نیست و ما دستی نمی بینم و اگر دستهایی هم وجود دارد دست همکاری است.

ترمئی بیان کرد: ما مسئولین باید سعه صدر داشته باشیم و از انتقاد مطبوعات و سایت های خبری نگران نباشیم و همانگونه که از اینجانب نیز انتقاد شده است و اگر درست باشد خود را اصلاح و اگر انتقاد صورت گرفته ناصحیح باشد پاسخ آن را محترمانه خواهد داد.

وی پروژه های متعدد در حال اجرا را از جمله توفیقات منطقه بر شمرد و افزود: مراسم استقبال از امام جمعه وحضور پرشور مسئولین در کنار خیل جمعیت مردم نشانه تعامل ارزشمند تمامی ادارات بود.

بخشدار ششتمد گفت: روند پیگیری ارتقاء بخش ششتمد به شهرستان با عنایت تمامی مسئولین مرتبط در حال پیگیری می باشد و پروژه گازرسانی شهر ششتمد تا قبل از فصل سرما مراحل حفاری آن به پایان خواهد رسید.

در پایان این جلسه آقایان سیدمهدی علوی ، محمد رضوی منش، شعبان افضلی نیا، حمید حسین آبادی ، احمد ناصری موحد به ترتیب بعنوان رئیس کمیته امداد، عضور شورای اسلامی شهر ، رئیس اداره آموزش و پرورش ، فرمانده انتظامی و فرمانده حوزه بسیج معرفی شدند واز خدمات مسئولین قبلی این ادارات تجلیل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد