ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سلام سربدار نوشت:


اولین جلسه شورای اداری ششتمد برگزار شد


چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۳
 
ترمئی در مورد مشکل آب ششتمد نیز گفت : مجوز حفاری چاه آب جدید که انشااله مشکل آب ششتمد را به صورت دائم حل می نماید گرفته شده است و به زودی این مهم به تحقق خواهد پیوست
اولین جلسه شورای اداری ششتمد با حضور امام جمعه شهرستان در بخشداری ششتمد برگزار شد.

در این جلسه حجة الاسلام ثباتی مقدم حضور مردم متدین ششتمد را در مراسم استقبال بی نظیر خواند و از حضور مسئولین در اولین نماز جمعه شهرستان ششتمد تقدیر کرد و از آنان خواست تا در حد توان در این فریضه الهی شرکت نمایند.

در ادامه جلسه آقایان علوی ریاست کمیته امداد ،افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش منطقه ،ناصری موحد فرمانده حوزه بسیج باقرالعلوم و محمد رضوی منش عضو جدید شورای اسلامی ششتمد که برای اولین بار در جلسه شورای اداری با این سمت حاضر شده اند معرفی و از زحمات مدیران قبلی تقدیر به عمل آمد.

در ادامه شهردار ششتمد از شهرداری ها به عنوان نهادی مردمی یاد کرد و مشکلات و انتظارات خود را از مسئولین جهت بالاتر بردن فرهنگ شهروندی بیان نمود.

قلعه نوی از افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری سخن گفت و افزود : تا انتهای مرداد ماه سال جاری حدود ۴۲ درصد از این بودجه تحقق یافته است.

رئیس آموزش و پرورش ششتمد نیزدر این جلسه از تعامل ضعیف ادارات با یکدیگر سخن به میان آورد و اظهار داشت : عملکرد ادارات به تنهایی در حد عالی است اما ادارات در جهت بالا بردن اقتدار شهرستان باید ادارات تعامل و همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

وی گفت : یک سری دستهای پشت پرده هست که نمی گذارد ششتمد پیشرفت کند.

بلافاصله بعد از ایشان ترمئی بخشدار ششتمد از اتمام شبکه داخلی گاز شهری ششتمد تا ابتدای زمستان گفت و افزود : در روستای ثقیه شبکه داخلی گاز رسانی به اتمام رسیده است و در ۹ روستای دیگر به زودی به اتمام خواهد رسید.

وی از حضور مسئولین در مراسم استقبال از امام جمعه محترم و همچنین حضور پر رنگ آنان در هفته دولت تقدیر و تشکر کرد.

ایشان در ادامه تعامل ادارات را در رضایت بخش عنوان کرد و گفت : اگر اداره ای در تعامل با یک اداره مشکل دارد نباید آنرا به تمام ادارات تعمیم دهد.

وی از همکاری آموزش و پرورش در برنامه های صورت گرفته در بخش تشکر کرد و ادامه داد : اگر این تعامل ادارات نبود اکنون از فیض امام جمعه نیز محروم بودیم.

ایشان افزود اگر سایت یا وبلاگی مدیری را مورد انتقاد قرار داد آن مدیر نباید سریعا و در این مورد جبهه گیری کند ،بلکه باید ببیند اگر انتقاد بجا و درست است ابتدا خود را بسازد و اگر هم انتقاد نابجاست باید از ایشان دعوت به عمل آورد و در جلسه ای خصوصی با وی بحث و گفتگو نماید.

ترمئی در مورد مشکل آب ششتمد نیز گفت : مجوز حفاری چاه آب جدید که انشااله مشکل آب ششتمد را به صورت دائم حل می نماید گرفته شده است و به زودی این مهم به تحقق خواهد پیوست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد