ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار پیام نوشت:


به مناسبت دهه کرامت

مردم مؤمن ششتمد میزبان کوچکترین نابغه جهان اسلام بودند.



مردم مومن ششتمد میزبان کوچکترین نابغه قرآنی جهان اسلام بودند مردم مؤمن و ولایی شهر ششتمد از روز چهار شنبه در ایام ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)میزبان کوچکترین نابغه جهان اسلام بودند. 
  
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام اسلامیخواه، روحانی مقیم شهر ششتمد در این مورد گفت: از زمان حضور این نونهالان قرآنی بسیاری از شبهات برای برخی بر طرف شده و اینگونه کودکان پاسخ محکمی برای برخی نابخردان هستند.

وی افزود: وقتی کودک 10ساله در مکتب اهل بیت (ع) پرورش یافته و اینگونه مسلط به سووالات پاسخ می دهد پس بعضی از کج فکران که امامت امامان ما را در سنین کم زیر سووال می برده اند پاسخ روشنی خواهند گرفت.

اسلامیخواه گفت: این نونهال در مکتب اهل بیت (ع) رشد یافته و نمونه بسیار خوبی برای اثبات حقیقت اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام امینی در جمع مردم ششتمد گفت: در همه حال ما شاکر خداوند متعال هستیم که توفیق خدمت در کنار قرآن و ساحت مقدس اهل بیت(ع) را به ما عطا فرموده است.

پدر نونهال قرآنی افزود: علی امینی علاوه بر اینکه حافظ کل قرآن می باشد از معدود حافظان موضوعی قرآن در سطح کشور می باشد.

وی ادامه داد: فرزندم حافظ ترجمه قرآن است و تا کنون برنامه های متعددی در سطح ایران و خارج از کشور اجرا کرده است.

حجت السلام امینی گفت: علی متولد سال 1381است و در آغاز فعالیت قرآنی از استعدادی همانند سایر کودکان بهره می برد و با آغاز فعالیت قرآنی و با عنایت قرآن ذهن علی شکوفاتر شد.

وی ادامه داد: هنگامی که علی 35سخنرانی در کشور لبنان داشت برخی از مردم لبنان و حتی اهل سنت نیز اعلام می داشتند این کودک یک معجزه است.

امینی افزود: اینگونه کودکان به مدد روح قدسی حضرت امام (ره) و خون 300هزار شهید پرورش یافته اند و همه ما وظیفه داریم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر وجود 15میلیون حافظ قرآنی تلاش نماییم.

نابغه قرآنی علی امینی نیز سخنان شیوا و شیرین خود را با تبریک دهه کرامت و تبریک ویژه به نونهالان و نوجوانان حاضر در جلسه به مناسبت ماه مهر آغاز کرد.

علی امینی به تفسیر سوره کافرون پرداخت و خطاب به دانش آموزان و مردم ویژگی های مردم عابد پرداخت.

این نونهال نابغه قرآنی سپس به سووالات مردم در خصوص جایگاه تقوی و توکل ، حجاب ، اهمیت تحصیل ، جایگاه شهدا و... در قرآن پاسخ داد.

این برنامه معنوی با استقبال خوب شهروندان ششتمدی مواجه شده بود و علی امینی نیز با الفاظی زیبا حاضرین را به وجد می آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد