ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایسنا نوشت:


نماینده مردم شهرستان ششتمد


 ارتقاء ششتمد مراحل پایانی خود را طی می کند و استعلامات 4 گانه اش انجام شده است

عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت در مجلس:
هنوز برخی شهرها و روستاها با جمعیت بالای 000 4 هزار نفر، گاز ندارند

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب درمجلس شورای اسلامی گفت: هنوز برخی شهرها و روستاها با جمعیت بالای 000 4 هزار نفر، گاز ندارند .

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خراسان، مهندس رمضانعلی سبحانی فر روز گذشته 2 شهریور در جلسه شورای اداری سبزوار که در محل سالن شهید فرودی فرمانداری شهرستان برگزار شد ، افزود : در داورزن فقط 6 روستا ، در ششتمد و خوشاب و رودآب نه هیچ شهر وهیچ روستایی و در جغتای فقط دو روستا گاز دارند .

وی با بیان اینکه از مجموع 450 روستا فقط 100 روستا گازدارند ، به ادعای وزیرنفت مبنی بر گازداربودن بیشتر روستاهای بالای 100 خانوار پرداخت و گفت :هنوز شهرها و روستاهای زیاد بدون گاز داریم .

وی در ادامه با عنوان اینکه هنوز جاده های شهرستانهای جدا شده از سبزوار فرعی است ، به جاده رودآب ـ سبزوار پرداخت و افزود : این جاده هم فرعی است و باید اصلی شود .

وی با بیان اینکه اگر این جاده ها باید اصلی شود پس چرا کاری نمی کنید، تصریح کرد : باید این جاده ها در اعتبارات دیده شود .

وی با اظهار اینکه جاده شهرستان خوشاب فقط روکش می خواهد، ادامه داد : معضل بزرگ این شهر عبور کامیونها می باشد که باید کمربندی به زودی احداث شود .

وی ضمن تصریح اینکه باید به شهرستانها اعتبار داده شود ، اذعان کرد: تخصیص اعتبارات سبب جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و جلوگیری از معضل  حاشیه نشینی می شود.

عضو کمیسیون صنعت ، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به مسوولان با تاکید بر اینکه تا حرکت نکنید حتی اعتبارات تصویب شده را به شما نمی دهند، اظهار داشت: مصوبات را باید پیگیری کنید .

وی به عنوان مثال به رهاشدن ایستگاه راه آهن حکم آباد به مدت سه سال پرداخت و بیان کرد: این طرح مصوبه سفر اول هیات دولت بود که با صرف هزینه 650 میلیون تومان و 40 درصد کار انجام شده، رها شده بود .

وی انتظار خود را رساندن سبزوار به جایگاه در خورشان خود با توجه به پیشینه آن عنوان کرد .

وی به برخی پیگیری های انجام شده در خصوص مصوبات سفر هیات دولت در گذشته و اخیر پرداخت و گفت : ارتقا داورزن به شهرستان تصویب و به وزارت کشور ابلاغ شده که مکاتبه نیز برای استقرار فرمانداری انجام شده است .

وی با بیان اینکه ششتمد مراحل پایانی خود را طی می کند و استعلامات 4 گانه اش انجام شده است، ابرازداشت : روستاهای بزرگ برای تبدیل به شهر همچون نوده انقلاب ، عبدل آباد ریواده ، رباط  جز و ... پیگیری می شود .

مهندس سبحانی فر به پیگیری های انجام شده برای 8 میلیارد تومان اعتبار برای تطویل باند فرودگاه اشاره و اضافه کرد : برای این اعتبار در شورای اقتصاد موافقت شده است .

وی همچنین به مطرح شدن مجتمع فولاد در شورای اقتصاد و مصوب شدن آن اشاره و اذعان کرد : درصورت اجرای این طرح 1000 نفر به صورت مستقیم و 2000 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار می شوند و صنایع پایین دستی نیز به دنبال خواهد داشت .

وی به برگزاری جلسات با مدیرعامل پتروشیمی سبزوار اشاره کرد و اظهار داشت : پیگیری ها سبب شد که سرمایه گذار این طرح 80 میلیارد آورده خود را بیاورد .

وی در ادامه به ترفندهای استکبار جهانی علیه ایران با به کاربردن سه راهبرد بین المللی، منطقه ای و داخلی پرداخت و بردن ایران به شورای امنیت و تحریم ها و فشارها علیه ایران در بخش بین المللی ، ناامن کردن کشورهای سوریه ، لبنان و عراق به عنوان مطرح بودن کشورهای استراتژیک برای ایران در بخش منطقه ای و ایجاد نارضایتی داخلی به خاطر بحث اقتصاد در بخش داخلی اشاره کرد .

وی با اشاره به اینکه تحریم نفتی برای کشور ما که یکی از منابع مالی آن است، اثرگذار است ، بیان کرد : قطعا شرایطی بدتر از زمان جنگ نداریم که با تدبیر مدیران این دوران را هم پشت سر خواهیم گذاشت .

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز جنگ ، جنگ اقتصادی است، گفت : با توجه به اینکه هم اکنون جنگهای نامنظم مطرح است باید به اقتضای زمان و مکان تصمیم بگیریم .

وی ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای بیان 

بیان واقعیت ها و جلوگیری از سیاه نمایی،  تصریح کرد : البته باید مسوولان در بین مردم برای آشنایی با مشکلات آنان حاضر شوند .

نظرات 1 + ارسال نظر
پی سی دانش شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.shop.p30danesh.ir

سلام دوست عزیز
خوشحالم که با وبلاگ جالبت آشنا شدم
میخواستم ازت درخواست کنم اگه اهل دیدن چیزای متفاوت وخاص در اینترنت هستی یه سری به وبسایت ما بزنی .فروشگاه اینترنتی پی سی دانش تفاوت هایی با دیگر فروشگاه ها داره که اونو به خاص ترین فروشگاه اینترنت تبدیل میکنه این تفاوت ها عبارتند از:
فروشگاه اینترنتی پی سی دانش بزرگترین مرجع فروش محصولات فرهنگی و آموزشی بصورت پستیه
قیمت های ما حداقل50درصد ارزان تر از بازاره
فروشگاه ما بزرگترین مرجع آنلاین آموزش و پشتیبانی کسب درآمد در اینترنت هست پس اگر دوس داری از اینترنت کسب درآمدکنی حتما به ما سربزن
بزودی با طرح های متفاوت و خیلی خاص درکنار همراهان وب فارسی از جمله شما خواهیم بود
برای تبادل لینک باما به صفحه زیر مراجعه کنید:
www.p30danesh.ir/link
مطمئن باش از سرزدن به ما ضرر نمی کنی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد