ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:


بخشدار:

59 پروژه عمرانی ، هفته دولت در ششتمد افتتاح می شود


سبزوار- بخشدار ششتمد گفت : 59 پروژه عمرانی با هزینه بیش از 40 میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان تازه تاسیس افتتاح می شود که گوشه ای از خدمات دولت دهم است .

59 پروژه عمرانی ، هفته دولت در ششتمد افتتاح می شود

به گزارش ایرنا، مهدی ترمئی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: جهادکشاورزی با 28 پروژه و با هزینه 9 میلیاردو 500 میلیون ریال بیشترین تعداد پروژه را در این منطقه به خود اختصاص داده که شامل پروژه احیای قنوات ، لوله گذاری و احداث کانال انتقال آب می باشد.

بخشدار ششتمد اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی نیز 13 میلیارد ریال برای محور روستایی قلعه میدان به خرسف هزینه کرده که در هفته دولت مردم روستاهای این منطقه از راه مناسب برخوردار خواهند شد.

ترمئی گفت: اداره برق نیز مجری هشت پروژه با هزینه 9 میلیارد و 700 میلیون ریال در سطح شهرستان ششتمد بوده که در این هفته بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: اداره آب و فاضلاب روستایی با پنج میلیارد و 100 میلیون ریال در قالب سه پروژه مشکل آب شرب روستاهای البلاغ ، حسن آباد و سبه را مرتفع خواهد کرد.

بخشدار ششتمد گفت: در طول هفته دولت از 12پروژه کمیته امداد با هزینه یک میلیارد و 400 میلیون ریال ، دو پایگاه بسیج با هزینه 240 میلیون ریال و شش پروژه دهیاری های این شهرستان با هزینه 730 میلیون ریال بهره برداری خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد