ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار ما نوشت:


مردم ششتمد با راهپیمایی گسترده مشت محکمی بر دهان صهیونیستها کوبیدند

سبزوارما: مردم ششتمد با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان استبار کوبیدند.
به گزارش سبزوارما به نقل از ایرنا،حضور مردم ششتمد و روستاهای تابعه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس در این شهر حال و هوای خاصی به این شهر بخشیده بود.
یک پیرمرد روستایی که با چهره ای خسته از گرمای مرداد ماه و کار طاقت فرسای کشاورزی در این راهپیمایی حضور یافته بود به خبرنگار ایرنا گفت: آمده ام تا ندای مردم فلسطین را پاسخ دهم و به ندای مردم سوریه و میانمار لبیک بگویم.
آری همه آمده بودند، زن و مرد، پیر و جوان که با آمدن خود مرحمی باشند بر زخم های چند ساله مردم فلسطین.
کریمی، یکی از فرهنگیان ششتمد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حضور حداقل وظیفه ماست تا به جهانیان نشان دهیم که ما مسلمانان متحد هستیم و لحظه ای از آرمانهای خود کوتاه نخواهیم آمد.
بلالی از کسبه ششتمد هم گفت: مگر می شود در جهان اسلام اتفاقات متعدد بیفتد و ما ساکت باشیم.

وی افزود: همانگونه که از موج بیداری اسلامی خرسند و خوشحالیم از اتفاقات ناگوار و کشته شدن مسلمانان در جای جای جهان متأثر هستیم و با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ابراز تأثر خود را از کشتار مسلمانان در نقاط مختلف اعلام می کنیم.

علوی کارگر که خود را از اهالی روستای پادر ششتمد معرفی کرد با خشنودی از شرکت در اجتماع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس گفت: عبادات ما در ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز قدس تکمیل می شود و اگر چنانچه نمی توانستم به این وظیفه شرعی یعنی شرکت در راهپیمایی عمل کنم بسیار ناراحت بودم و برای خود نوعی خسران به حساب می آوردم.

یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: اتفاقات صورت پذیرفته در سطح جهان همگی از نشانه های ظهور مهدی فاطمه (عج) است.

سیدباقر اسلامی خواه افزود: تا منجی عالم بشریت ظهور نکند این نامردی ها ادامه خواهد داشت و تنها راه خاتمه این حرکات ظهور آن حضرت می باشد.

وی گفت: دشمن برای به انزوا بردن مسلمانان از هر وسیله ای استفاده می کند و نمونه کوچک آن ناداوری ها برای ورزشکاران و کشتی گیران در عرصه المپیک بود و نمونه های بزرگ تر آن هجوم وحشیانه شبانه به منازل مسلمانان و تخریب منازل آنان است.

روحانی مقیم ششتمد افزود: امروز لزوم هوشیاری بیشتر مسلمانان یک امر اجتناب ناپذیر است و هر مشکلی برای مسلمانان که پیش می آید از بی توجهی و کم دقتی ما مسلمانان است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد