ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

فرهنگ دانشجو نوشت:


حضور امام جمعه نیاز معنوی ششتمدی ها


مهدی ترمئی در جمع خبرنگاران افزود: به دلیل اهمیت جایگاه امامت جمعه در هر منطقه ای یکی از دغدغه ها و اولویت های کاری از زمان حضور در جمع مردم ششتمد فراهم کردن زمینه حضور امام جمعه در این شهر بوده است.

وی ادامه داد: پیگیری مسوولین و مردم ولایتمدار در قبل و چند ماهه اخیر و برگزاری جلسات با حضور فرماندار و امام جمعه سبزوار و برگزاری جلسه با مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی نشان از فراهم شدن زمینه حضور امام جمعه در ششتمد می دهد.

ترمئی گفت: گزینه خوبی برای ششتمد در نظر گرفته شده که هم درجه علمی بالایی دارند و هم سابقه اجرائی درخشان را در کارنامه خدمتی خود ثبت کرده اند و مهمتر اینکه سابقه امامت جمعه را نیز بعنوان فعالیتی عبادی سیاسی بهمراه دارند.

بخشدار ششتمد افزود: روحانیت معظم بومی منطقه که در شهر مذهبی قم فعالیت دارند نیز حمایت جانانه ای را در روند حضور امام جمعه داشته اند و بسیاری از رایزنی لازم را انجام داده اند که ما از این بزرگواران بعنوان سرمایه های معنوی شهرستان ششتمد قدردانی می نماییم.

ترمئی ادامه داد: اینک که در ماه ضیافت الهی قرار داریم امیدواریم مردم ششتمد از فیض نماز جمعه در آینده بسیار نزدیک بهره مند شوند و ما شاهد برگزاری این فریضه در مصلی امام جواد(ع) باشیم.
منبع:ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد