ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار آنلاین نوشت:


زیبا سازی و تغییر مبلمان شهری اولویت شهرداری ششتمد


بخش ششتمد سبزوار که با سفر چهارم هیات دولت به خراسان رضوی به شهرستان ارتقاء یافت این روزها مسئولانش را برای  فراهم کردن مقدمات اولیه این رویداد مهم  به تکاپو  وا داشته است.
یکی از این اقدامات بازگشایی معابر شهر ششتمد است که توسط شهرداری این شهر درحال انجام است. شهردار ششتمد در این باره به سبزوارآنلاین گفت: خوشبختانه اعتبار تملک دارائی های امسال شهرداری ششتمد به 170 میلیون تومان افزایش یافت که توانستیم با این افزایش تاکنون در مرحله اول بیش از 50 مورد معابر را بازگشائی نمائیم. محمدرضا قلعه نوی اظهارکرد: با شهرستان شدن ششتمد مردم این شهر همکاری تنگاتنگی را با شهرداری آغاز کرده اند تا چهره شهر زیبا شود. وی با بیان اینکه مرحله دوم بازگشائی ها طی روزهای آینده انجام می شود گفت: تعدادی توافق صورت گرفته و تعدادی دیگر نیز مراحل اداری را طی می کند و برای مواردی که املاک دارای خطر می باشد اقدامات اولیه جهت دستور مقام قضائی صورت گرفته است. شهردار ششتمد تاکید کرد که برای اجرای قانون همه یکسان هستند و شهروندان مطئمن باشند که اگر املاک اعضای شورای اسلامی یا  بستگان درجه اول آنها که در مسیر بازگشائی باشد تخریب خواهد شد.
قلعه نوی زیبا سازی و تغییر مبلمان شهری از اولویت های شهرداری در سال جاری برشمرد و از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی ورودی شهر و پیاده رو سازی معابر خبر داد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد