ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مرزهای شرق کشور از امنیت خوبی برخوردار است


جغتای - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مرزهای شرق کشور از امنیت خوبی بر خوردار است و مسئله حادی وجود ندارد.

مرزهای شرق کشور از امنیت خوبی برخوردار است

دکتر محمدرضا محسنی ثانی روز شنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: طرح انسداد مرزهای شرق کشور که با هدف بالابردن ضریب امنیت و مبارزه با مواد مخدر اجرا می شود تا کنون با اقدامات خوبی همراه بوده و رو به پایان است .

نماینده شهرستانهای سبزوار ، جوین ،جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت : قبل از اجرای این طرح ما شاهد تردد کاروانهای مواد مخدر و اشرار در مرزهای شرقی بودیم که اکنون این مسئله به حداقل رسیده است.

وی اظهارداشت: با یاری خداوند و تلاش سربازان گمنام امام زمان و نیروی انتظامی، تمامی حرکات دشمنان در مرزهای شرق کشور رصد می شود و تا کنون توطئه های آنها خنثی شده است .

وی در ادامه به استعداد ها و ظرفیت جوانان حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: ما باید استعداد ها و ظرفیت ها جوانان را به سمت دروس علمی و کاربردی و فنی حرفه ای سوق دهیم و نیروهایی متناسب با نیازهای جامعه تربیت کنیم.

وی گفت : هم اکنون فعالیتهای علمی جوانان در دبیرستان و پیش دانشگاهی و دانشگاهها متناسب با نیازهای جامعه نیست و خروجی دانشگاهها و فضا آموزشی قابلیت فعالیتهای اجرایی و عملی را ندارد.

وی به ارتقای شهرستانهای داورزن و ششتمد اشاره کرد و افزود: ارتقای بخش داورزن به شهرستان از سوی دولت و وزارت کشور ابلاغ شده است و ارتقای بخش ششتمد هم در نوبت قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد