ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:


ششتمد
تعریض و بازگشائی معابر ششتمد

به منازل و املاک اعضای شورای اسلامی این شهر می رسد

در راستای اجرای این اولویت کاری فقط قانون ملاک عمل خواهد بود و به شدت از تبعیض و بی عدالتی پرهیز خواهیم نمود.
شهردار ششتمد در گفتگو با سبزوارنیوز گفت: آنچه که امروز برای شهرداری ششتمد اولویت کاری اول است تعریض و بازگشائی معابر و رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری است.
محمدرضا قلعه نوی افزود: در راستای اجرای این اولویت کاری فقط قانون ملاک عمل خواهد بود و به شدت از تبعیض و بی عدالتی پرهیز خواهیم نمود.
وی ادامه داد: فاز اول تخریب و بازگشائی معابر شهر ششتمد با همکاری خوب مردم و مسئولان شهری انجام گرفت و تعدادی از منازل و مغازه ها با توافق مالکین و یا با حکم دستگاه قضائی تخریب شد.
شهردار ششتمد اظهار داشت: در فاز بعدی نیز تعدادی توافق صورت گرفته و تعدادی نیز مراحل اداری توافق را طی می کند و برای گرفتن دستور مقام قضائی نیز در مواردی که املاک دارای خطر می باشد اقدامات اولیه صورت گرفته که امیدواریم هرچه سریعتر بتوانیم فاز دوم تعریض و بازگشائی معابر را با همکاری مردم و مسئولان انجام دهیم.
قلعه نوی تصریح کرد: بی شک در راستای انجام وظیفه همگان یکسان خواهند بود و در این راستا تعدادی از املاک اعضای شورای اسلامی و یا بستگان درجه اول آنها که نیز در مسیر بازگشائی قرار دارد تخریب خواهد شد تا مردم نیز اطمینان خاطر حاصل نمایند که تبعیضی در کار نخواهد بود.
وی گفت: خوشبختانه مردم ششتمد به اهیمت موضوع بیش از گذشته پی برده اند و همکاری شایسته ای با این شهرداری دارند که ادامه این روند می تواند زمینه ساز عمران و آبادانی بیشتر این خطه را در بر داشته باشد.
شهردار ششتمد نقش افراد تأثیرگذار و نخبه را در روند اجرایی تعریض معابر مثبت ارزیابی کرد و گفت: سعی براین است که این ارتباط گسترش و تعمیق بیشتری یابد و زمینه  استقرار هر چه سریعتر فرمانداری شهرستان ششتمد محقق گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد