ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سلام سربدار نوشت: یادواره شهدای والامقام طرسک


 
دومین یادواره شهدای والامقام روستای طرسک

شهرستان ششتمد برگزار شد.

این آیین معنوی با حضور جمع زیادی از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، مردم ولایتمدار روستای طرسک و مسوولان شهرستان های ششتمد و سبزوار ، در این روستای مذهبی برگزار گردید.

یکی از یادگاران و راویان دوران دفاع مقدس در این محفل معنوی خاطر نشان کرد: راه شهداء راه ائمه معصومین و راه پرچمدار ولایت است.

سردار سیدهاشم درچه ای افزود: یک راه باز برای رسیدن به قدسیان وجود دارد و آن راه از طریق اطاعت از خدا و رسولش محقق می گردد.

سردار سرافراز سپاه گفت: برای تعظیم ولایت و احیاء ارزشها جان برکفانی به پا خواستند و لباس سربازی به تن کرده و با رهبری امام امت این انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی افزود: پرچم ولایت پرچم اصلی و سرنوشت ساز ماست و این مسیر راهی است که پیامبر رحمت(ص) و ائمه معصومین گام برداشته اند و جلسه امروز و جلسات یادواره های شهداء با عالم قدس در ارتباط است .

این یادگار دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهداء الگوی ما هستند که مسیر را به درستی انتخاب کرده اند و با پشت کردن به دنیا و گذشتن از تعلقات روی خود را به سمت عالم قدس تغییر داده اند.

سردار درچه ای ادامه داد: تا به دنیا پشت نکنید قطعاً نمی توانید به مسیر خود را به عالم قدس تغییر دهید و شهدای عزیز ما صادقانه به دنیا و تعلقات دنیوی پشت کردند.

وی گفت: برگزاری یادواره های شهداء می تواند برای نسل امروز ما بیانگر خط و سیره شهداء که خط ولایت و مسیر عالم قدس است باشد.

دبیر ستاد یادواره شهدای روستای طرسک نیز گفت: این یادواره دومین یادواره هفت شهید والامقام روستای طرسک می باشد.

علیرضا یوسفی افزود: یادواره های شهدای طرسک به تبعیت از برنامه ریزی خوب بخشدار وقت ششتمد و سایر اعضای ستاد یادواره شهدای ششتمد در حال برگزاری است.

عضو ستاد یادواره شهدای ششتمد اضافه کرد: یادواره های منظمی در سطح منطقه در حال برگزاری است که در سال گذشته یادواره شهدای روستاهای پادر ، کیذقان و حسین آباد شامکان برگزار شد و امسال نیز یادواره شهدای روستای طرسک در حال برگزاری است ویادواره شهدای ربع شامات نیز در هفتم تیرماه برگزار خواهد شد.

فرزند شهید مراد علی یوسفی اظهار داشت: برگزاری منظم یادواره ها حداقل کاری است که توسط ما برای حفظ آرمانهای شهدای عزیز صورت می گیرد.

در این یادواره فرزند شهید عابدی به قرائت دلنوشته ای پرداخت و سروده ای توسط یکی از خواهران بسیجی قرائت شد.

پایان بخش این مراسم معنوی یادواره عرشیان خاکی حضور گسترده مسئولین و مردم در مزار شهدای این روستابود.

روستای طرسک با جمعیتی حدود ۱۵۰۰نفر در جنوب شهرستان ششتمد واقع شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد