ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سلام سربدار نوشت: سومین اردوی جهادی سفیران سلامت

برگزاری سومین اردوی جهادی سفیران سلامت در ششتمد
سومین اردوی جهادی سفیران سلامت که اردویی بهداشتی و درمانی بود در شهرستان ششتمد برگزار گردید.
سومین اردوی جهادی سفیران سلامت که اردویی بهداشتی و درمانی بود در شهرستان ششتمد برگزار گردید.


دبیرانجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این اردو ۱۲ پزشک متخصص و متبحر دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در ۸ تخصص امر ویزیت بیماران را دو مرکز بهداشتی و درمانی شهید سلیمانی ششتمد و روستای تندک برعهده داشتند.

علی اصغر سیدآبادی افزود: این برنامه یکروزه که در قالب اردوی فرهنگی و آموزشی برای اساتید و دانشجویان بود ضمن خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به بیماران سطح شهرستان برنامه فرهنگی همچون برپائی زیارت عاشورا در آرامگاه ابوالحسن علی بن زید بیهقی و تجلیل از پزشکان در رودخانه ششتمد برگزارشد.

وی گفت: در این اردو بالغ بر ۷۰۰ بیمار ویزیت شدند و محرومیت و مشکلات بهداشتی و درمانی شناسائی و به مسئولین مربوطه جهت پیگیری ارجاع داده شد.

سیدآبادی ادامه داد: اولین اردو در شهرستان جوین با حضور دو پزشک و ویزیت ۱۵۰ بیمار برگزار شد و در دومین اردو ۳۵۰ بیمار در سطح شهرستان خوشاب و با حضور ۶ پزشک ویزیت شدند.

دبیر شورای بهداشت ششتمد نیز گفت: این برنامه مؤثر گره گشای بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی مراکز پنچگانه ششتمد خواهد بود.

زارع افزود: از چندی قبل رابطین بهداشت با حضور خانه به خانه در سطح روستاها نسبت به شناسائی افراد مشکوک به بیماری اقدام و نسبت به ارجاع به پزشکان عمومی مراکز اقدام نموده اند.

وی گفت: پزشکان عمومی مراکز سطح شهرستان ششتمد نیز با تشخیص خود بیماران را به متخصصین مربوطه معرفی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد