ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار آنلاین: تسریع در استقرار فرمانداری

در شورای اداری ششتمد مطرح شد:


تسریع در استقرار فرمانداری


ششتمد/ مهدی حسین پور
معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار با حضور در ششتمد در شورای اداری این شهر شرکت کرد.
بخشدار ششتمد در این جلسه طی سخنانی از دولت عدالت محور و  افرادی که درارتقاء ششتمد به شهرستان نقش داشته اند تقدیر کرد و گفت: پس از اعلام ارتقاء ششتمد از سوی رئیس جمهور طی جلسه ای برنامه های کوتاه مدت و شش ماهه جهت تحقق کامل شهرستان تدوین را کردیم.

مهدی ترمئی در ادامه خواستار پشتیبانی لازم جهت استقرار هر چه سریعتر فرمانداری ششتمد از سوی فرمانداری سبزوار شد.
ترمئی ابراز امیدواری کرد مردم منطقه سال پررونق و با نشاطی را  با ا اجرائی شدن هرچه سریعتر شهرستان پیش رو داشته باشند. نماینده عالی دولت در ششتمد   روشن شدن مشعل گاز، آغاز تعریض محور ششتمد به سبزوار و اجرای طرح الگوی جامع زعفران که برای اولین بار در سطح کشور توسط سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی در ششتمد اجرا می شود را نشان از حرکت به سوی عمران و آبادانی دانست.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار نیز گفت: مردم ولایتمدارششتمد همواره  با حضور جدی خود در عرصه ها و مناسبت های مختلف برگ زرینی را برای شهرستان رقم می زنند.
قاسم شعبانی عطار  افزود: حضور و استقبال بی نظیر مردم ششتمد در سبزوار به منظور استقبال از رئیس جمهور عدالت محور نمونه ای از این افتخارآفرینی مردم عزیز است که مردم شهرستان سبزوار ، استقبال با شکوه و بی نظیری را رقم زدند به گونه ای که شهرستان سبزوار بهترین مراسم استقبال را در بین شهرستانهای استان را برگزار کرد.
معاون استاندار گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور محترم در طول دولت نهم و دهم برای مجموعه شهرستان سبزوار و شهرستانهای جوین ، جغتای و خوشاب دستاوردهای بسیار خوبی داشت که از مهم ترین این دستاوردها می توان به ارتقاء پنج بخش سبزوار به شهرستان در طول این مدت اشاره نمود.
وی تصریح کرد: بعد از ابلاغ رسمی از سوی وزارت کشور به استانداری خراسان رضوی و فرمانداری شهرستان سبزوار قطعاً مقدمات و زیرساختهای لازم را فراهم می کنیم و سعی خواهیم نمود در فرصت مناسب شاهد استقرار فرمانداری شهرستان ششتمد باشیم.
وی با اشاره به پتانسیلهای متعدد ششتمد اظهار داشت: زمینه رشد در قالب شهرستان ششتمد نسبت به شهرستانهای مجاور در بسیاری از پارامترها فراهم تر می باشد و این مهم برای آینده این شهرستان بسیار اثر گذاراست.
وی از ادارات کل استان درخواست کرد نسبت به تقویت ادارات متبوع خود در ششتمد اقدام نمایند.
فرماندار سبزوار از سالن ورزشی ششتمد بعنوان یک پروژه تاریخی یاد کرد و گفت: در سفر وزیر ورزش و جوانان به ایشان اعلام داشتیم که به خاطر طولانی شدن زمان ساخت سالن ورزشی شرمنده مردم ششتمد هستیم که در سالهای 89و 90 اجرایی نشده است که دکتر عباسی هم به مدیرکل ورزش و جوانان استان تذکر داده است که اگر این سالن اجرا نشود برخورد خواهند نمود.
وی اظهار داشت: برای حل کمبود آب شرب ششتمد و گازرسانی به ششتمد و روستاهای مجاور و همچنین تعریض محور ششتمد اقدامات خوبی صورت گرفته است که انشاء الله دغدغه مردم خوب ششتمد در این خصوص نیز مرتفع گردد.
معاون استاندار و فرماندار سبزوار از سایت اداری پیش بینی شده جهت فرمانداری و سایر ادارات شهرستان ششتمد و پروژه سالن ورزشی مصوبه سفر دوم ریاست جمهوری بازید کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد