ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت: درخواست بخشدار ششتمد جهت استقرار شهرستان

بخشدار ششتمد خواستار همکاری مسوولان برای استقرار فرمانداری شد

سبزوار- بخشدار ششتمد خواستار همکاری مسوولان برای تسریع در استقرار فرمانداری ششتمد شد.

مهدی ترمئی امروز در نشست شورای اداری ششتمد که معاون استاندار و فرماندار سبزوار و اعضای شوراهای اسلامی ششتمد حضور داشتند، گزارشی از روند پیگیری تحقق شهرستان ششتمد ارائه داد.

وی افزود: بعد از اعلام موافقت رییس جمهوری در جمع مردم دیار سربداران مبنی بر ارتقای بخش های ششتمد و داورزن به شهرستان بلافاصله جلسه هماهنگی به دعوت شورای اسلامی شهر ششتمد و جمعی از فعالان ششتمدی در سبزوار برگزار شد.

وی اظهار داشت : در این نشست برنامه های کوتاه مدت و شش ماهه جهت تحقق کامل شهرستان تدوین شد.


ترمئی افزود: برگزاری جشن باشکوه مردمی ، تقدیر از مسوولین امر و برگزاری جلسه شورای اداری برخی از مصوبات این جلسه هماهنگی بود.

وی ادامه داد: ما بعنوان مجموعه مردم و مسوولین ششتمد از دولت عدالت محور و تمامی کسانی که در تحقق شهرستان ششتمد نقش داشته اند کمال سپاسگزاری را داریم که این خواسته بحق مردم منطقه به دستور رییس جمهوری مهرورز محقق شد.

بخشدار ششتمد افزود: ما انتظار داریم پشتیبانی لازم در جهت استقرار هر چه سریعتر فرمانداری ششتمد توسط فرمانداری سبزوار صورت پذیرد و ما بتوانیم تجهیزات و امکانات لازم را با همکاری فرمانداری سبزوار مهیا کنیم .

ترمئی گفت: آرزو داریم سال آتی سال پررونق و با نشاطی برای مردم منطقه باشد و با اجرائی شدن هرچه سریعتر شهرستان ، روشن شدن مشعل گاز در دیار فرید خراسان ، آغاز تعریض محور ششتمد به سبزوار و اجرای طرح الگوی جامع زعفران که برای اولین بار در سطح کشور قرار است توسط سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی در ششتمد اجرا شود.

معاون استاندار و فرماندار سبزوار در ادامه گفت: بسیار خرسندیم که در حضور اعضای شورای اداری ششتمد خادمین مردم در این بخش می باشم ،مردم منطقه ای که با حضور جدی خود در عرصه ها و مناسبت های مختلف و با ولایتمداری برگ زرینی را برای شهرستان رقم می زنند.

قاسم شعبانی افزود: حضور و استقبال بی نظیر مردم ششتمد در سبزوار به منظور استقبال از رییس جمهوری عدالت محور نمونه ای از این افتخارآفرینی مردم عزیز است که مردم شهرستان سبزوار ، استقبال با شکوه و بی نظیری را رقم زدند به گونه ای که سبزوار بهترین مراسم استقبال را در بین شهرستانهای استان داشته است.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: از دولتمردان و بویژه رییس جمهوری تشکر می کنیم که در سالهای پایانی دولت دهم فرصتی را فراهم کردند که دیدار رو در روی دولت و مردم فراهم گردد.

فرماندار سبزوار ادامه داد: سفرهای استانی رییس جمهوری در طول دولت نهم و دهم برای مجموعه شهرستان سبزوار و شهرستانهای جوین ، جغتای و خوشاب دستاوردهای بسیار خوبی داشت که از مهم ترین این دستاوردها می توان به ارتقاس پنج بخش سبزوار به شهرستان در طول این مدت اشاره کرد.

شعبانی گفت: بعد از ابلاغ رسمی از سوی وزارت کشور به استانداری خراسان رضوی و فرمانداری شهرستان سبزوار قطعاً مقدمات و زیرساخت های لازم را فراهم می کنیم و سعی خواهیم کرد در فرصت مناسب شاهد استقرار فرمانداری شهرستان ششتمد باشیم.

وی با اشاره به پتانسیل های متعدد ششتمد اظهار داشت: زمینه رشد در قالب شهرستان ششتمد نسبت به شهرستانهای مجاور در بسیاری از پارامترها فراهم تر می باشد و این مهم برای آینده این شهرستان بسیار اثر گذاراست.

معاون استاندارخراسان رضوی گفت: ما از مسوولین سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی و اداره کل کمیته امداد حضرت امام(ره) استان انتظار داریم تا نسبت به تقویت ادارات تابعه خود اقدام نمایند.

وی افزود: با سیاست کوچک سازی که از سوی دولت در حال انجام است محدود نمودن تعداد نیرو و فعالیت کمیته امداد ششتمد در حال انجام بود و این موضوع در خصوص آموزش و پرورش ششتمد نیز محتمل به نظر می رسید که حال با تحقق شهرستان برنامه محدود نمودن این دو اداره منتفی و بلکه انتظار داریم ادارات کل استان نسبت به تقویت ادارات متبوع خود در ششتمد اقدام نمایند.

فرماندار سبزوار در مورد اجرایی شدن پروژه ورزشی ششتمد، گفت: در سفر وزیر ورزش و جوانان این خواسته مردم پیگیری شده است.

وی گفت:برای حل کمبود آب شرب ششتمد و گازرسانی به ششتمد و روستاهای مجاور و همچنین تعریض محور ششتمد اقدامات خوبی انجام شده که انشاءا... دغدغه مردم خوب ششتمد در این خصوص نیز مرتفع می شود.

در پایان نشست شورای اداری ششتمد، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار از سایت اداری پیش بینی شده برای فرمانداری شهرستان ششتمد و سایر ادارات بازدید کرد و قول همکاری لازم را داد.

رییس جمهوری در روز یک شنبه هفته گذشته در جمع مردم سبزوار موافقت خود را با شهرستان شدن داورزن و ششتمد اعلام کرد.

ششتمد در جنوب سبزوار قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد