ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سلام سربدار نوشت: وعده های احمدی نژاد به مردم سبزوار

به گزارش "سلام سربدار" به نقل از خبرگزاری دانشجو، احمدی نژاد در چهارمین روز سفر استانی به مشهد مقدس در جمع مردم سبزوار با اشاره به اینکه سبزواری ها چند ویژگی برجسته و ممتاز دارند، گفت: این مردم در طول تاریخ همواره حق طلب، عدالت جو و متحد بوده اند و اگر جایی حقی را پیدا کرده اند با همه وجود پای آن ایستاده اند تا حق را به حق‌دار برسانند.

وی همچنین به اهالی داورزن و ششتمد وعده داد که در دولت مصوب می‌کنیم که هر دوی آنها به شهرستان تبدیل شوند


 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه بالاترین هدیه خداوند به انسان عقل است، افزود:‌ عقل چراغ راهنما و منشا محبت انسان در خداست و انسان با عقل تعریف می‌شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: هدیه دیگر خدای متعال حیات، زنده بودن و ادراک است.

احمدی نژاد عنوان کرد: خدا انسان را برای حیات نباتی و حیوانی خلق نکرده؛ بلکه حیاتی که خدای متعال برای انسان مقرر کرده است، حیات معقول می باشد؛ یعنی حیاتی همراه با اندیشه، تفکر و انتخاب.

وی در جمع مردم سبزوار با اشاره به اینکه عقل زمانی در مسیر هدایت قرار می‌گیرد که همراه با تفکر، اندیشه و تأمل باشد، تصریح کرد: با خودخواهی‌ها، هوای نفس، نفس اماره و وسوسه‌های شیطان آلود نمی‌توان زندگی کرد؛ عقل مانند نور است که راه سعادت را از راه ذلالت به انسان ها معرفی می کند.

رئیس قوه مجریه ادامه داد: حیات حقیقی و سعادت واقعی متعلق به جامعه ای است که عاقل باشد و از عقل خود استفاده کند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش به مسئله سازندگی و آبادانی پرداخت و گفت: امروز باید دست به دست هم دهیم و کشور را بسازیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در یک کلام عوامل و رموز ساخته شدن ایران را بیان کنیم، باید بگوییم ساخته شدن ایران نیازمند همدلی، تلاش و اراده‌ای مانند اراده مردم سبزوار است.

رئیس قوه مجریه تأکید کرد: در طول سه سفر گذشته، مصوباتی برای این شهرستان داشتیم؛ پروژه‌هایی که بسیاری از آنها در دست اجراست یا اجرا شده و در برخی موارد متأسفانه هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

احمدی نژاد افزود:‌ ما در جلسه دولت ابتدا مصوباتی که اقدام نشده را بررسی می کنیم تا ان‌شاءالله همه قول‌های دولت در همین دولت عملیاتی شود.

وی همچنین به اهالی داورزن و ششتمد وعده داد که در دولت مصوب می‌کنیم که هر دوی آنها به شهرستان تبدیل شوند.

رئیس جمهور همچنین درباره تبدیل شدن فرودگاه سبزوار به فرودگاه بین‌المللی گفت: مقداری از کارهای آن انجام می‌شود و به زودی این فرودگاه به فرودگاه بین‌المللی تبدیل خواهد شد.

احمدی نژاد همچنین درباره بودجه راه‌آهن سبزوار اشاره و تصریح کرد‌: برای راه‌آهن سبزوار هم کمی بودجه کم است که آن را هم حتما خواهیم داد.

وی همچنین درباره مطالبه مردم سبزوار مبنی بر ایجاد دانشکده دندان پزشکی یادآور شد از خانم دستجردی می خواهم که کارهای لازم را انجام دهد تا دانشکده داندان پزشکی هم در سبزوار ایجاد شود.

رئیس جمهور همچنین درباره پروژه پتروشیمی سبزوار عنوان کرد: مقدمات آن آماده شده و از استاندار و کسانی که این پروژه را دنبال می کنند می‌خواهم که وام آن را از صندوق توسعه ملی بگیرند تا هم جوانان با این کار اشتغال پیدا کنند و هم سرمایه ملی توسعه یابد.

احمدی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه چیزی که کشور را جلو می‌برد، عبارت است از کار و ایجاد اشتغال برای جوانان این سرزمین خاطرنشان کرد: ما مصمم هستیم که ان‌شاءالله همه توان خود را به میدان بیاوریم؛ سبزوار هم از استعداد کشاورزی ممتاز برخوردار است و هم استعداد صنعتی شدن دارد و ما می‌خواهیم کاری را کلید بزنیم که هم کشاورزی و هم صنعت در سبزوار توسعه پیدا کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد