ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایسنا نوشت: گازرسانی به 9شهر در سفر سوم ریاست جمهوری تصویب شده

مدیر عامل شرکت گاز خراسان‌رضوی:اجرای کامل مصوبات سفرهای اول و دوم هیئت دولت به استان

مصوبات سفر سوم دولت در حوزه گاز استان در دو بند شامل گازرسانی به 9 شهر ششتمد، روداب، سلطان آباد، یونسی، ریوش، داورزن، همت‌آباد، بار و صالح‌آباد و نیز 300 روستاست.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی از اجرای کامل مصوبات سفرهای اول و دوم هیئت دولت به استان در این حوزه خبر داد و گفت: مصوبات دور نخست سفرهای استانی در بخش گاز در هفت بند تنظیم شده بود که مهمترین آن گازرسانی به 60 روستای استان بود که به سرعت انجام و تکمیل شد.

علیرضا معراجی در گفت‌ وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، اجرا و انجام عملیات گازرسانی به 30 شهرستان را از دیگر مصوبات دور اول سفرهای هیئت دولت به خراسان‌رضوی ذکر کرد.

وی ادامه داد: احداث خط لوله گاز شهرهای کلات، درگز و لطف‌آباد نیز که از مصوبات سفر بود با توجه به اهمیت و اولویت، همان زمان در کمتر از یک سال بعد از سفر نخست به طور کامل اجرا شد.

وی عنوان کرد: تکمیل بحث تأمین سوخت 40 واحد صنعتی برای 9 ماه از سال و نیز طرح مطالعه و احداث واحد پلی پروپیلن از مصوبات دور اول سفرهای هیئت دولت به استان نیز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه مصوبات سفر دوم در حوزه شرکت گاز استان دارای سه بند بود که به طورصد درصد اجرا شده است، اضافه کرد: در سفر دوم گازرسانی به 300 کوره آجرپزی دستی مستقر در جنوب شهر سبزوار در سال 87 با رعایت سیاست‌های بهینه‌سازی مصوب انرژی مورد تأکید قرار گرفت و به سرعت هم به انجام رسید.

معراجی بیان کرد: انجام مطالعه و اجرای شبکه گازرسانی طرح مسکن 99 ساله در سال‌های 87 و 88 در جهت اجرایی کردن بخشی از این مصوبات انجام شد.

وی اضافه کرد: تأمین اعتبار مورد نیاز برای گازرسانی به 40 روستای بزرگ در استان از دیگر مصوبات این سفر در بخش گاز خراسان‌رضوی بود که به انجام رسید.

وی پیشرفت مصوبات سفر سوم هیأت دولت به استان را 65 درصد دانست و تصریح کرد: تا پایان سال 91 این میزان به 90 درصد افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: مصوبات سفر سوم دولت در حوزه گاز استان در دو بند شامل گازرسانی به 9 شهر ششتمد، روداب، سلطان آباد، یونسی، ریوش، داورزن، همت‌آباد، بار و صالح‌آباد و نیز 300 روستاست.

وی یادآور شد: در ادامه گازرسانی به 200 روستای دیگر استان هم در حیطه مصوبات سفر قرار گرفت و بند دوم در مجموع شامل گازرسانی به 500 روستای استان شد.

وی عنوان کرد: بر اساس مصوبه سفر سوم این اقدام باید در طول سال‌های برنامه پنجم توسعه اجرایی و تا پایان آن به انجام برسد در حالی که با تلاش پرسنل شرکت گاز و تاکید مسوولان استان تمامی این تعهدات در کمتر از یک سال از زمان برنامه اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: بر این مبنا هم اینک عملیات گازرسانی به 300 روستای استان پیشرفت فیزیکی در حدود 80 درصد دارد و پیشرفت فیزیکی 200 روستای دیگر هم در حد 50 درصد است.

معراجی افزود: بر این مبنا با توجه به اقدامات انجام شده طی این سه سفر عملا پیشنهادی برای صدور مصوبه جدید برای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان قابل ارائه نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد