ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار پیام نوشت: نهضت قرآنی

نشاط ایمانی ثمره نهضت قرآنی در آموزش و پرورش ششتمد

طی چندسال اخیر فعالیتهای قرآنی در منطقه ششتمد رشد چشمگیری داشته است و ترویج فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان بویژه دانش آموزان به خوبی صورت گرفته است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد گفت: برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه در سطح دانش آموزان اثراتی مثبت فراوانی بهمراه دارد و البته یکی از این برکات برگزاری مسابقات در نقاط مختلف استان است که اجرای اینگونه برنامه های در شهرهای کوچک اثراتی فراوانی را در سطح دانش آموزان و والدین بهمراه دارد. حسن طیبی افزود: منطقه ششتمد از چهارسال قبل که میزبان 16 گروه قرآنی از مناطق آموزش و پرورش سطح استان خراسان رضوی بود فعالیتهای متعدد قرآنی را انجام داده است که ثمرات فراوانی را برای دانش آموزان و منطقه بهمراه داشته است. وی ادامه داد: صعود از گروه 3 به گروه 2 و درخشش در گروه 2 استان و راهیابی و کسب دو مقام کشوری توسط دانش آموزان ششتمدی از افتخارات فعالیتهای قرآنی این منطقه است. معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد گفت: اسقبال دانش آموزان باعث شده است که 20مدرسه قرآن در منطقه دایر گردد و حدود 50% دانش آموزان از این کلاسها بهره مند می شوند. طیبی افزود: تأسیس انجمن قاریان و حافظان دانش آموزی و انجمن سخنوران جوان با عضویت بیش از 30 حافظ و خطیب برتر دانش آموزی استان باعث شده که امروز ما این دانش آموزان را به مدارس و محافل مذهبی منطقه و شهرستان جهت سخنرانی اعزام می نمائیم. وی در پایان اظهارداشت: تشکیل و تقویت انجمن قرآن و عترت کانون فرهنگی و تربیتی این منطقه باعث شده که حجت الله اکبری عضو این انجمن به عنوان منتخب استان خراسان رضوی و عضو کمیسیون تشکل مذبور در سطح کشور انتخاب شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
من و تو با هم چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ http://6talangor.blogfa.com/

من و تو با هم جدید ترین وبلاگ ششتمد را بسازیم.
تلنگر http://6talangor.blogfa.com/

من و تو با هم پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ http://6talangor.blogfa.com/

بیایید به مسئولین شهر هم تلنگری بزنیم.
از استفاده یکی از ادارات به عنوان بنگاه در ساعات غیر اداری تا استفاده از ماشین اداری برای تفریح در روز شهادت حضرت زهرا در رودخانه ششتمد...
بیایید زبان مردم باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد