ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:

یکی از اصلی ترین وظایف شهرداری ها خدمات ایمینی و آتش نشانی است






سبزوار- شهردار ششتمد سبزوار از برگزاری کارگاههای آموزشی آتش نشانی در این شهر خبر داد و گفت: یکی از اصلی ترین وظایف شهرداریها در شهرها خدمات ایمنی و آتش نشانی است که با جان ومال افراد بستگی دارد.

به گزارش ایرنا ،محمدرضا قلعه نوی امروز در جمع خبرنگاران افزود: اقدامات مؤثری در گذشته در آتش نشانی ششتمد انجام ولی به هیچ وجه کافی نیست و در این راستا برنامه ریزی های لازم در حال انجام است تا به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات اقدامات و آموزشهای لازم انجام شود.

وی ادامه داد: بی شک با توجه به محدودیت منابع مالی در شهرداریهایی همچون شهرداری ششتمد امکان افزایش تعداد نیرو وجود ندارد و به همین خاطر برنامه ریزی لازم صورت گرفته است .

وی افزود: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار و کارشناسان ذیربط بازدیدی از آتش نشانی ششتمد به لحاظ سنجش آمادگی نیروی انسانی و تجهیزات داشته اند.

این مسوول ادامه داد: به عنوان اولویت اول کاری این شهرداری آموزش آتش نشان شاغل در آتش نشانی و نیروهای سایر دوایر شهرداری در کارگاههای آموزشی که توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار برگزار می شود در برنامه کاری قرار گرفته است.

شهردار ششتمد افزود: تهیه کمبود های مرکز آتش نشانی به لحاظ امکانات و تجهیزات نیز در برنامه کاری قرار گرفته و در اولین فرصت مرکز آتش نشانی ششتمد به سیستم بی سیم تجهیز خواهد شد و منبع اعتبار این پروژه اعتبارات استانی خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم سایر اقلام ضروری آتش نشانی ششتمد را نیز بتوانیم در فازهای بعد با سرعت بیشتری تهیه کنیم تا زمینه ساز خدمت بهتر به شهروندان عزیز ششتمدی و روستاهای مجاور باشیم.

ا قلعه نوی گفت: برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت برای شهروندان نیز در برنامه کاری قرار گرفته و در نهایت ما امیدواریم بتوانیم در سایه برنامه ریزی دقیق و همراهمی مردم در ایجاد شهری ایمن ، پاک و سالم برای شهروندان موفق عمل کنیم .

ششتمد در جنوب شهر سبزوار قرار دارد.

7499/659

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 80097313

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد