ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

کشب هشت رتبه استانی

 


کد خبر: 80097329          (2550217)            تاریخ انتشار: 1391/02/07 - 10:42

 

معاون آموزش و پرورش ششتمد سبزوار:

دانش آموزان پسرششتمدی هشت رتبه برتر استانی کسب کردند

 

سبزوار- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد سبزوار گفت :دانش آموزان پسر ششتمدی در مسابقات قرآن و نهج البلاغه دانش آموزی گروه دوم استان خراسان رضوی هشت رتبه استانی کسب کردند.



 

به گزارش ایرنا، محمد حسن طیبی امروز در گفتگو با خبرنگاران ا با بیان اینکه مسابقات دانش آموزی در سطح استان خراسان رضوی همه سال در سه گروه برگزار می شود،افزود: دانش آموزان ششتمدی با توجه به درخشش خود در سنوات گذشته از گروه سه به گروه دو صعود کرده اند.
وی ادامه داد: رقابت در گروه دو که بیشتر دانش آموزان از سطح شهرستانهای استان خراسان می باشد بسیار فشرده تر از گروه سه می باشد ولی دانش آموزان ششتمدی با توجه به نتایج دانش آموزان دختر و پسر منطقه ششتمد از شانسهای صعود به گروه یک می باشند. وی ادامه داد: مسابقات دانش آموزان پسر در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در زبرخان نیشابور برگزار شد.

طیبی گفت: علی سالاری وعلیرضا صادقی در رشته نهج البلاغه موفق به کسب رتبه اول شده اند و عباس میری رتبه اول رشته مفاهیم رابه دست آورد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد افزود: حجت الله اکبری عضو هیات رئیسه کمیسیون تشکلات و مجامع دانش آموزی کشور هم موفق به کسب رتبه دوم استانی رشته نهج البلاغه شد.

وی ادامه داد: علیرضا شعبانی و محمد ابراهیم مشفقی نیز موفق به کسب رتبه سوم رشته اذان شدند و محمد بلاش آبادی و ابوالفضل قدیمی توانستند به کسب رتبه چهارم و پنجم رشته های قرائت و مفاهیم نائل شوند.
دانش آموزان دختر ششتمدی هم چند روز قبل در مسابقات قرآنی و نهج البلاغه خوش درخشیدند و چند نفر از آنها مقام کسب کردند.
بخش ششتمد در جنوب شهر سبزوار قرار دارد. 7499/659

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد