ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار ما نوشت:



آمادگی آموزش و پرورش ششتمد برای اجرای نظام آموزشی جدید

سبزوارما: رییس شورای آموزش و پرورش و بخشدار ششتمد گفت: مجموعه آموزش و پرورش ششتمد آمادگی کامل در جهت اجرای نظام آموزشی 3ـ3ـ6 را دارد.
به گزارش سبزوارما به نقل ازایرنا، مهدی ترمئی در جمع مسوولان ششتمد افزود: هر چند با توجه به تغییرات در پایه های تحصیلی در برخی از مدارس با کمبود فضای آموزشی مناسب مواجه هستیم اما تمام توان منطقه را به کار خواهیم بست تا حداقل مشکلات موجود نیز برطرف شود.
بخشدار ششتمد گفت: از سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز درخواست داریم با توجه به عنایت خاص رییس جمهوری به ششتمد و ارتقای این بخش به شهرستان ، نسبت به مقدمات ارتقای سطح اداره آموزش و پرورش ششتمد اقدام کند.
وی ادامه داد: با ارتقای سطح اداره آموزش و پرورش و افزایش تعداد پست های سازمانی ، دانش آموزان و مردم شهرستان جدید ششتمد از خدمات آموزشی و پرورشی بیشتری بهره مند می گردند.
رییس شورای آموزش و پرورش ششتمد گفت: با توجه به ارتقای ششتمد و لزوم نگاه ویژه به این منطقه انتظار داریم با مدیریت عالی مدیران نوسازی استان حداقل مشکلات فضاهای آموزشی ششتمد نیز برطرف شود.
در این جلسه با نگاهی ویژه و به منظور غنی سازی اوقات فراغت برنامه های ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش ششتمد تعیین و اعلام شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد