ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار پیام نوشت:


پایان مسابقات فوتسال دهه فجر ششتمد

  
پایان مسابقات فوتسال دهه فجر ششتمد مسابقات فوتسال دهه فجر ششتمد که به یاد بود شهدای مدافع حرم و شهدای آتش نشان در سالن شهید قناعتی ششتمد برگزار شده بود با تعیین تیم های برتر به کار خود پایان داد.
در این مسابقات سه تیم از شهر ششتمد و سه تیم از پایگاههای بسیج روستاهای کیذور ، تندک و البلاغ در دو گروه به رقابت پرداختند.

در گروه الف این مسابقات تیم های بسیج تندک ، حوزه بسیج باقرالعلوم و شهدای ششتمد قرار داشتند که دو تیم ششتمد و تندک به مرحله بعدی صعود کردند و در گروه ب این مسابقات نیز تیم های کیذور ، البلاغ و d6 ششتمد حضور داشتند که تیم های کیذور و ششتمد به مرحله بعد راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی تیم خوب تندک توانست تیم خوب و شایسته کیذور را شکست دهد و به دیدار پایانی مسابقات راه یابد و در دیگر مسابقه نیز دو تیم ششتمدی به رقابت پرداختند که این دو تیم در پایان وقت معمول و اضافه مسابقه به تساوی دست یافتند و در نهایت تیم d6در ضربات پنالتی از سد خریف خود عبور کرد و به دیدار فینال راه یافت.
در شب پایانی مسابقات که با حضور خوب مسئولین ، خانواده معظم شهداء و ورزشکاران و ورزشدوستان ششتمدی و روستای تندک همراه بود تیم d6ششتمد توانست با نتیجه 6بر1 از سد حریف خود عبورکرد و عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد