ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:

بخشدار:

شهر ششتمد سبزوار آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است 

سبزوار- ایرنا- بخشدار ششتمد سبزوار گفت : تمامی دستگاههای اجرایی و خدماتی این منطقه آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی می باشند.

به گزارش ایرنا، علیرضا عبداللهی روز یکشنبه در جمع اعضای ستاد تسهیلات نوروزی ششتمد، افزود: دستگاههای اجرایی ششتمد با برنامه ریزهای انجام شده به استقبال نوروز خواهند رفت.

وی با توجه به اینکه دید و بازدید در میان ایرانیان یک رسم دیرینه و کهن است ،گفت : در ایام نوروز این موضوع در ششتمد رنگ و بوی خاصی به خود می گیرد.

وی ادامه داد: ششتمد آثار تاریخی ، مذهبی و طبیعی فراوانی دارد که می تواند برای مسافران و گردشگران محیط شاداب و مفرحی را فراهم سازد.

بخشدار ششتمد اظهار داشت: پاکسازی و زیبا سازی سطح شهر و منطقه نمونه گردشگری ششتمد توسط شهرداری از چند روز گذشته آغاز شده است .

وی افزود: انتظار می رود شهرداری ششتمد با توجه به تقارن عید نوروز و ایام فاطمیه محیطی مناسب و در شان این ایام مهیا سازد.

عبداللهی اظهار داشت: در همین راستا کمیته های زیبا سازی ، بهداشت و درمان ، اسکان و امنیت در ششتمد راه اندازی شد که در ایام نوروز خدمات شایسته تری به مراجعان ارایه دهند.

شهردار ششتمد نیز در این جلسه گفت: وظیفه شهرداری ها در شهرهای کوچک خطیراست و علیرغم منابع محدود مالی شهرداری ، مردم انتظار خدمات زیادی دارند.

حمیدرضا داورزنی با توجه به اتمام عملیات گازرسانی در سطح شهر ششتمد افزود: در چند روز آینده لکه گیری معابر سطح شهر انجام می شود .

وی ادامه داد: شهرداری ششتمد در آستانه نوروز و همزمان با روز درختکاری انواع درختان مثمر و غیر مثمر را در سطح شهر خواهد کاشت و در همین راستا نسبت به احداث باغ آلبالو اقدام خواهد شد.

شهردار ششتمد بیان کرد: 15 باب آلاچیق ساخته شده که تا ایام نوروز در این شهر تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی همچنین جهت رفاه حال گردشگرانی که رودخانه ششتمد را برای گذران اوقات فراغت خود انتخاب کرده اند ، افزود: رستوران موقتی را در محل بند خاکی ششتمد راه اندازی خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد