ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

صبح سبزوار نوشت:

وعده چندین باره سبحانی فر: استقرار فرمانداری در ششتمد در آینده نزدیک   

نماینده مردم سبزوار در مجلس در حاشیه مراسم بهره برداری از گاز شهری شهرستان ششتمد اظهار کرد: مطالبات به حق مردم ششتمد با پیگیری و همدلی مسئولان و مردم یکی یکی در آینده نزدیک محقق می‌شود.

سبحانی در ارتباط با ابلاغ شهرستان شدن این منطقه از حوزه استحفاظی خود گفت: در آخرین جلسه هیئت دولت دهم که در مشهدالرضا (ع) برگزار شد، ابلاغ شهرستان شدن شهر ششتمد از توابع شهرستان سبزوار مصوب شد ولی به دلیل اتمام دوره دولت دهم، جنبه اجرایی به خود نگرفت.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دنبال سیاست جدید دولت یازدهم به دلیل انجام طرح جامع تقسیمات کشوری، ۳۶ طرح مصوب در همین راستا به وزارت کشور برای اخذ نظر ارسال شد که خوشبختانه با پیگیری‌های جدی انجام شده، ۱۵ مورد از طرح‌های مذبور پس از تائید وزارت کشور مجدد به دولت عودت داده شده است ولی از نظر مسائل اعتباری و کمبود بودجه هنوز تاکنون ابلاغ رسمی انجام نشده است.

سبحانی فر خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های جدی، انشاالله در آینده نزدیک شاهد استقرار فرمانداری در این شهرستان هستیم.

وی از تبدیل سوئیچ تلفن مرکز ششتمد از یک هزار شماره به ۲ هزار شماره خبر داد و گفت: با قول رئیس اداره مخابرات سبزوار تمام مشترکینی که تاکنون اقدام به ثبت نام تلفن کرده‌اند قبل از پایان امسال خط تلفن به آنها واگذار می‌شود.

محمدرضا محسنی ثانی, دیگر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی مشکل آب، راه، درمانگاه, سالن تربیت بدنی را از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرستان ششتمد دانست و با ابراز گلایه از برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان سبزوار، نبود تحرک و تحول جدی در راستای وظایف محوله را دلیل رکود ششتمد عنوان کرد و خواستار توجه جدی و پیگیری مستمر مطالبات مردم شد.

محسنی ثانی افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های مختلف در سطح ایران اسلامی را از برکات این انقلاب و نظام دانست و بر همراهی، همدلی و همگامی تمام آحاد جامعه اسلامی با دولت و مجلس تاکید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد