ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:

امام جمعه ششتمد:
امور تربیتی آموزش و پرورش از نهادهای تأثیر گذار است 


سبزوار- ایرنا - امام جمعه ششتمدسبزوار گفت : امورتربیتی یادگار دو معلم شهید رجایی و باهنر است و این نهاد در جامعه تأثیر گذار می باشد.
 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم روز چهارشنبه در همایش مربیان و معاونان پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد، افزود: مقوله تربیت در آموزه های دینی ما جایگاه بلند و رفیعی دارد.

وی اظهارداشت: مربیان پرورشی تلاش کنند تا تربیت دینی که سمت و سوی نسل آینده را تعیین می کند در مدارس نهادینه شود.

وی گفت: تربیت دینی یعنی ارتباط انسان با خدای سبحان ، ارتباط با خویشتن ، ارتباط با جامعه و طبیعت و این مهم که صورت پذیرد جامعه به سعادت خواهد رسید.

استاد حوزه علیمه سبزوار افزود: اگر در تربیت دینی این چهار رکن را بتوانیم انجام دهیم انسان به بالاترین درجه معرفت که معرفت خدایی است می رسد و معرفت خدایی ، قله معرفت محسوب می شود.

امام جمعه ششتمد گفت: در راه رسیدن به معرفت خدایی هم باید راضی به قضای الهی باشیم و همیشه ایام خود را تسلیم امر و نهی خدای سبحان قرار داده و شکرگزار نعمت های خداوند بوده و به قدرتی جزء قدرت لایزال الهی تکیه نکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت: خوشبختانه در آموزش و پرورش ما در کنار تعلیم به تربیت هم توجه می شود چرا که تعلیم بدون تربیت به جایی نخواهد رسید.

رییس اداره آموزش و پرورش ششتمد نیز در این همایش گفت: تلاش می کنیم تا منابع انسانی را تقویت کنیم و خوشبختانه آموزش و پرورش ششتمد منابع غنی نیروی انسانی دارد.

مرتضی زیبایی ثانی افزود: انتظار ما از همکاران در حوزه های آموزشی و پرورشی داشتن برنامه کاری است.

وی ادامه داد: چنانچه در زندگی شخصی و اداری فاقد برنامه ریزی باشیم به جایی نخواهیم رسید و ثمره تلاشها و کارها روشن و مثمر ثمر نخواهد بود.

رییس اداره آموزش و پرورش ششتمد اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش ششتمد اقدام به راه اندازی اتاق فکر کرده و در این راستا جلسات متعددی نیز برگزار شده و آماده استفاده از نقطه نظرات همکاران در حوزه های مختلف می باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد