ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

خبرگزاری فارس نوشت:

 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی:
مشکل تأمین آب مردم ششتمد سال آینده حل می‌شود 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل تأمین آب مردم ششتمد در سال آینده خبر داد.

خبرگزاری فارس: مشکل تأمین آب مردم ششتمد سال آینده حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، رمضا‌ن‌علی سبحانی‌فر صبح امروز در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه مسئله آب از مشکلات مهم و دغدغه مردم است، گفت: مجوز حفر چاه آب در سال گذشته اخذ و چاه حفاری شده است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مشکلی که با آن مواجه هستیم مسئله انتقال آب به این شهر است که به اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان نیاز دارد.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته با دستور معاون وزیر نیرو قرار شد از اعتبارات پایان سال جاری 50 درصد و از محل اعتبارات سال آینده نیز 50 درصد این هزینه پرداخت شود تا در سال آینده شاهد انتقال آب به این شهر باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتقای شهر ششتمد به شهرستان تصریح کرد: این مصوبه در آخرین روزهای دولت دهم اخذ شد اما دولت یازدهم سیاست جدیدی را در ارتقای شهرها و تقسیمات کشوری آغاز کرد که این شهر نیز شامل این طرح است.

وی ادامه داد: در این طرح پس از بررسی 15 شهر برای ارتقا مصوب شد که ششتمد یکی از آنها باشد.

سبحانی‌فر خاطرنشان کرد: ابلاغ فرمانداری‌های این 15 شهر در انتظار دستور دولت است؛ از دولت این انتظار را داریم تا هرچه سریع‌تر ابلاغ فرمانداری شهر ششتمد را صادر کند.

رئیس کمیته فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش یک هزار شماره‌ای سوئیچ مخابراتی این شهر گفت: این سوئیچ از یک‌هزار شماره به 2 هزار شماره ارتقا یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد