ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:

شبکه گاز رسانی شهر ششتمد سبزوار افتتاح شد 

سبزوار- ایرنا- پروژه گازرسانی شهر ششتمد سبزوار، روز دوشنبه در مراسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در مراسم افتتاح این پروژه مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی ،نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ،معاون استاندار و فرماندار سبزوار،امام جمعه و جمعی از مسوولان محلی شهرستان سبزوار و ششتمد حضور داشتند.

بخشدار ششتمد سبزوار در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا گفت :پروژه گازرسانی ششتمد از اردیبهشت سال ماه 91 آغاز شده و تا کنون بالغ بر 55 میلیارد ریال هزینه شده است.

علیرضا عبداللهیT انواع لوله های اجرا شده در این شبکه را فولادی و پلی اتیلن اعلام کرد و افزود: یک ایستگاه تقلیل فشار در شرق شهر ششتمد راه اندازی شده است .

وی افزود: با اجرای این پروژه حدود پنج هزار نفر در شهر ششتمد از مزایای گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی از تلاش و پیگیری های مدیر عامل شرکت گاز استان ،نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ،معاون استاندار و فرماندار سبزوار و دیگر مسوولان برای افتتاح گاز رسانی ششتمد قدر دانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای شبکه گاز رسانی ششتمد در آینده تعدادی از روستاهای این منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

شهر ششتمد در فاصله 30 کیلومتری جنوب شهر سبزوار قرار دارد.

بر پایه این خبر همچنین قرار است مراسم کلنگ زنی خط 20 اینچ گاز رسانی سبزوار به جوین و نیز برخی روستاهای شهرستان جغتای امروز با حضور مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی ، نمایندگان مردم سبزوار ،جوین ،جغتای ،داورزن و خوشاب در مجلس شورای اسلامی ،فرمانداران شهرستان های مزبور و مسوولان محلی برگزار شود.

خط 48 اینج گاز پارچین - مشهد از شهرستان سبزوار عبور می کند.

شهرستان های جوین و جغتای در شمال و شمال غربی سبزوار قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد