ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار پیام نوشت:

امـام جمعه ششتمـد : ایــــران اسلامی ام القرای جهان اسلام است 

 امام جمعه ششتمد سبزوار گفت :ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام به شمار می رود و گواه این مطلب حضور هیات های مختلف کشورهای اسلامی در ایران و مطرح شدن مسایل جهان اسلام در کشورمان است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد، افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حل مشکلات کشورهای مسلمان در ایران امکان پذیر شده است.

وی با اشاره به اجلاس روسای مجلس کشور اسلامی در کشورمان، گفت: هدف این اجلاس نزدیکی کشورهای اسلامی به همدیگر است و در این اجلاس مهم ترین مسایل جهان اسلام از قبیل سوریه و فلسطین مطرح شد.

امام جمعه ششتمد به سالروز امورتربیتی اشاره کرد و افزود: یکی از نهادهای مهم و اساسی در وزارت آموزش و پرورش نهاد امور تربیتی می باشد.

حجت الاسلام ثباتی مقدم گفت: مقوله تربیت در دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای دارد و تربیت صحیح حرکت در صراط مستقیم را درپی خواهد داشت.

امام جمعه ششتمد به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اگر مسوولان ما مدیریت کنند و مردم خوب ما که در همه عرصه ها همراه نظام بوده اند در درست مصرف کردن همراهی کنند کشور ما مقاوم تر خواهد شد./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد