ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار ما نوشت:


تعاونی روستایی زنان سامان پارت بیهق نمونه کشوری شد


 

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار از کسب رتبه برتر تعاونی زنان سامان پارت بیهق در این شهرستان خبر داد.
محمدجواد ایزدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این تعاونی در سال 82 با عضویت 85 زن روستایی و 4 میلیون و 550 هزار ریال سرمایه اولیه به ثبت رسید.
وی با اشاره به فعالیت‌های این شرکت تعاونی اضافه کرد: فعالیت‌های این مجموعه شامل عرضه کالاهای اساسی و خانگی در فروشگاه مصرف، جذب سپرده‌گذار و تقویت مشاغل خانگی توسط واحد اعتباری، جذب اعتبار GGP کشور ژاپن از طریق سفارت آن برای ساخت کارگاه بسته‌بندی در سال 90، خرید و بسته‌بندی محصولات کشاورزی منطقه است.
این مسئول، ثبت نشان تجاری برای بسته‌بندی محصولات تولیدی، ایجاد کارگاه‌های خانگی تولید ترشی و شیرینی و پرورش مرغ بومی، برگزاری کارگاه‌ها و بازدید‌های آموزشی در رابطه با تولید، فرآوری زعفران، گیاهان دارویی و شرکت فعال در نمایشگاه‌های شهرستانی، استانی و کشوری را از دیگر فعالیت‌های تعاونی زنان سامان پارت بیهق برشمرد.
وی با بیان اینکه این تعاونی در مجموع برای 22 نفر اشتغال مستقیم و 55 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است، تصریح کرد: با تلاش اعضا و راه‌اندازی کارگاه بسته‌بندی سالانه بالغ بر یک‌هزار تن محصولات مختلف کشاورزی از جمله زعفران، آلو و بادام بسته‌بندی و صادر می‌شود.
ایزدیان دارایی کنونی این شرکت را بالغ بر 6 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در حال حاضر 280 نفر زن روستایی عضو تعاونی و 700 نفر سپرده‌گذار واحد اعتباری هستند.فارس 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد