ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:

رئیس اداره جهاد کشاورزی سبزوار:

تعاونی روستایی زنان سامان پارت نمونه کشوری شد

  

سبزوار نیوز/رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار از کسب رتبه برتر تعاونی زنان سامان پارت بیهق در این شهرستان خبر داد.
محمدجواد ایزدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این تعاونی در سال 82 با عضویت 85 زن روستایی و 4 میلیون و 550 هزار ریال سرمایه اولیه به ثبت رسید.

وی با اشاره به فعالیت‌های این شرکت تعاونی اضافه کرد: فعالیت‌های این مجموعه شامل عرضه کالاهای اساسی و خانگی در فروشگاه مصرف، جذب سپرده‌گذار و تقویت مشاغل خانگی توسط  واحد اعتباری، جذب اعتبار GGP کشور ژاپن از طریق سفارت آن برای ساخت کارگاه بسته‌بندی در سال 90، خرید و بسته‌بندی محصولات کشاورزی منطقه است.

این مسئول، ثبت نشان تجاری برای بسته‌بندی محصولات تولیدی، ایجاد کارگاه‌های خانگی تولید ترشی و شیرینی و پرورش مرغ بومی، برگزاری کارگاه‌ها و بازدید‌های آموزشی در رابطه با تولید، فرآوری زعفران، گیاهان دارویی و شرکت فعال در نمایشگاه‌های شهرستانی، استانی و کشوری را از دیگر فعالیت‌های تعاونی زنان سامان پارت بیهق برشمرد.

وی با بیان اینکه این تعاونی در مجموع برای 22 نفر اشتغال مستقیم و 55 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است، تصریح کرد: با تلاش اعضا و راه‌اندازی کارگاه بسته‌بندی سالانه بالغ بر یک‌هزار تن محصولات مختلف کشاورزی از جمله زعفران، آلو و بادام بسته‌بندی و صادر می‌شود.

ایزدیان دارایی کنونی این شرکت را بالغ بر 6 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در حال حاضر 280 نفر زن روستایی عضو تعاونی و 700 نفر سپرده‌گذار واحد اعتباری هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد