ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:

 امام جمعه ششتمد:

حضور مردم راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر انقلاب را بیمه کرد

  

ششتمد - سبزوار- ایرنا- امام جمعه ششتمد سبزوار گفت : حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر انقلاب شکوهمند اسلامی را بیمه کرد.
[حضور مردم راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر انقلاب را بیمه کرد] به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ششتمد با قدر دانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: امام راحل(ره) برکات انقلاب را مدیون و مرهون حضور مردم می دانستند.

وی افزود: مردم در راهپیمایی 22 بهمن کاری عظیم و سترگ انجام دادند و اگر مردم در این چند سال در صحنه نمی بودند دشمن بسیاری از گزینه های روی میز خود را اجرا می کرد.

وی ادامه داد: این حضور اثرش از بمب اتم بیشتر است و آنها از بمب اتم نمی ترسند زیرا بیشتر از همه کشورها به این سلاح مخرب مجهز می باشند.

حجت الاسلام و المسلیمن ثباتی مقدم گفت: این حضور پر شور باعث ناامیدی بیشتر دشمنان نظام شد و باید اذعان کرد که این انقلاب تنها انقلابی است که علیرغم فشارها و ناملایمات باز هم در 35 سالگی مردم با این شوق و علاقه وفاداری خود را اعلام می کنند.

امام جمعه ششتمد به روز روحانیت و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روحانیت شیعه در راه دفاع از ارزشها و اسلام ناب محمدی(ص) کارنامه درخشانی دارد.

وی افزود: گواه این سخن این همه شهدای روحانیت در طول تاریخ دفاع مقدس است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد