ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:

مردم ششتمد شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را وظیفه ملی و شرعی می دانند

  

سبزوار - ایرنا - مردم ششتمد با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه ملی و شرعی است، گفتند: این مراسم فرصتی برای تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

  جمعی از آنان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، آمادگی خود را در این برهه از زمان برای حضور هرچه باشکوهتر در راهپیمایی 22 بهمن اعلام داشتند.

یک شهروند ششتمد گفت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی امروز برای همه کشورهای مدعی قدرت آشکار شده است.

محمدرضا پادری افزود: این اقتدار در سایه تدابیر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، منویات رهبر معظم انقلاب، ایستادگی مردم همیشه در صحنه، خون شهدا و مقاومت آزادگان به دست آمده است.

وی ادامه داد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اعلام بیعت مجدد با آرمانهای امام راحل و فرامین رهبر معظم انقلاب و پاسداشت خون شهدا می باشد.

یکی دیگر از شهروندان ششتمد گفت: روز 22 بهمن برای ملت ایران عید بزرگی است که ثمره تلاش امام راحل و خون بهای شهدای عزیز است.

حسن پورعلی افزود: هرچند سالیان متمادی از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد ولی هر سال راهپیمایی 22 بهمن با شکوه خاصی در تمام نقاط ایران برگزار می شود.

وی اظهار داشت: امسال نیز مردم مؤمن و ولایتمدار ششتمد حضور وصف ناپذیر در این راهپیمایی خواهند داشت.

این ورزشکار ششتمد افزود: ورزشکاران ششتمد نیز همپای سایر مردم در این راهپیمایی باشکوه شرکت خواهند کرد.

یکی از فرهنگیان ششتمد هم گفت: با توجه به تحولات منطقه و همچنین مذاکرات اخیر دولتمردان و با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش دستگاه دیپلماسی ایران، ضرورت حضور گسترده و باشکوه در این راهپیمایی بیشتر احساس می شود.

قاسم تقی پور افزود: ما مسلمانیم و شرکت در راهپیمایی ایام الله را به عنوان یک تکلیف شرعی و ملی می دانیم و هیچ توجیهی برای عدم شرکت خود نمی بینیم و بی شک در صورت برودت هوا نیز خللی در انجام این فریضه ایجاد نخواهد شد.

وی بیان داشت: بدون تردید 22 بهمن فرصتی برای تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب می باشد که به هیچ وجه این فرصت را از دست نخواهیم داد.

یکی از ساکنین روستای ابراهیم آباد ششتمد نیز گفت: امسال به پاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به احترام خون شهید ˈحسن باعثی ابراهیم آبادˈ که در حادثه سراوان به فیض شهادت نائل آمد به همراه دیگر روستاییان برای شرکت در راهپیمایی به شهر ششتمد می آییم.

وی افزود: با حضور گسترده خود ثابت خواهیم کرد که شهادت فرزندانمان، حضور ما را در عرصه های مختلف و در مناسبت های ملی و مذهبی، پر رنگ تر از گذشته خواهد کرد.

وی ادامه داد: به عنوان یک کشاورز از تمام کشاورزان و روستاییان می خواهم با حضور خود همچون گذشته نشان دهند که قشر کشاورز و محروم دنباله رو فرامین حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب است.

حسین داوطلب، یکی دیگر از شهروندان ششتمد هم گفت: این انقلاب ثمره مجاهدتهای بزرگی است که توسط مردان خدا انجام شد و اکنون ما به عنوان میراث دار این خونهای عظیم بایستی قدر این مجاهدتها را بدانیم و شرکت در راهپیمایی 22بهمن به نوبه خود نوعی قدردانی از این مجاهدتها و رشادتها است.

ششتمد با بیش از 30 هزار نفر جمعیت در حدود 30 کیلومتری جنوب سبزوار قرار دارد./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد